vts336

Marketing

 

Predmetni nastavnik: Dr Marija Matotek,Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Fond časova: 3+2
ESPB: 5 bodova
Status predmeta: Izborni
Tip predmeta: Stručno-aplikativni

 


   

UPIS BODOVA I DAVANJE POTPISA - ponedeljak 11. januar 2016. godine u 900 časova, učionica 200. Obavezno prisustvo studenata. 

    

Pregled osvojenih poena na dan 09.01.2016. godine možete pogledati ovde. OBAVEZNO PROČITATI NAPOMENU NA KRAJU TABELE!

   

Uslov za prijavu i polaganje ispita je osvojenih min 30 poena (prisustvo + odgovaranje iz najmanje 50% gradiva/oblasti). 

  

Studenti koji su propustili da odgovaraju u dogovorenom terminu, mogu to učiniti u sledećim terminima: 14. i 21. decembra 2015. godine i 11. januara 2016. godine od 9.00 časova. 
  


Materijal za preuzimanje

Prvo predavanje [19.10.2015.]

Drugo predavanje [26.10.2015.]

Treće predavanje [31.10.2015.]

Četvrto predavanje [02.11.2015.]

Peto predavanje [09.11.2015.]

Šesto predavanje [16.11.2015.]

Sedmo predavanje [23.11.2015.] 

Osmo predavanje [28.11.2015.]

Deveto predavanje [30.11.2015.]

Deseto predavanje [14.12.2015.]


Pomoćna literatura

  1. Kotler, P. (2002) Marketing Management - Milenium Edition. Pearson Custom Publishing. SAD.
  2. Šarac, M., Jevremović, A., Radovanović, D. (2015) Internet marketing. Univerzitet Singidunum. Beograd.
  3. Golijanin D. (2010) Marketing u trgovini. Univerzitet Singidunum. Beograd.
  4. Majer, A. (2009) Kako prodavati. Zagreb.
  5. Ćoćkalo, D. (2011) Marketing - priručnik za vežbe. Tehnički fakultet "Mihajlo Pupin", Zrenjanin.
  6. Milanović - Golubović, V. (2004) Marketing menadžment. Megatrend univerzitet primenjenih nauka, Beograd.
  7. Kostić, M. (2003) Internet marketing i Online PR. Veza doo, Beograd.