Marketing
- Detalji
- Datum kreiranja: 30 oktobar 2012
Predmetni nastavnik: Dr Marija Matotek,Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Fond časova: 3+2
ESPB: 5 bodova
Status predmeta: Izborni
Tip predmeta: Stručno-aplikativni
UPIS BODOVA I DAVANJE POTPISA - ponedeljak 11. januar 2016. godine u 900 časova, učionica 200. Obavezno prisustvo studenata.
Pregled osvojenih poena na dan 09.01.2016. godine možete pogledati ovde. OBAVEZNO PROČITATI NAPOMENU NA KRAJU TABELE!
Uslov za prijavu i polaganje ispita je osvojenih min 30 poena (prisustvo + odgovaranje iz najmanje 50% gradiva/oblasti).
Studenti koji su propustili da odgovaraju u dogovorenom terminu, mogu to učiniti u sledećim terminima: 14. i 21. decembra 2015. godine i 11. januara 2016. godine od 9.00 časova.
Materijal za preuzimanje
Drugo predavanje [26.10.2015.]
Treće predavanje [31.10.2015.]
Četvrto predavanje [02.11.2015.]
Šesto predavanje [16.11.2015.]
Sedmo predavanje [23.11.2015.]
Deveto predavanje [30.11.2015.]
Deseto predavanje [14.12.2015.]
Pomoćna literatura
- Kotler, P. (2002) Marketing Management - Milenium Edition. Pearson Custom Publishing. SAD.
- Šarac, M., Jevremović, A., Radovanović, D. (2015) Internet marketing. Univerzitet Singidunum. Beograd.
- Golijanin D. (2010) Marketing u trgovini. Univerzitet Singidunum. Beograd.
- Majer, A. (2009) Kako prodavati. Zagreb.
- Ćoćkalo, D. (2011) Marketing - priručnik za vežbe. Tehnički fakultet "Mihajlo Pupin", Zrenjanin.
- Milanović - Golubović, V. (2004) Marketing menadžment. Megatrend univerzitet primenjenih nauka, Beograd.
- Kostić, M. (2003) Internet marketing i Online PR. Veza doo, Beograd.