Obaveštenje zaposlenima - Predlog Pravilnika o izmenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi
- Detalji
- Datum kreiranja: 22 januar 2019
Obaveštavaju se svi zaposleni da je dana 22.01.2019. godine na sajtu i na oglasnoj tabli Škole objavljen predlog Pravilnika o izmenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi.
Sve predloge za poboljšanje pojedinih članova Pravilnika molim da dostavite na školski e-mail ili pismeno Tehničkom sekretaru Škole u roku od sedam dana od dana objavljivanja teksta Pravilnika na sajtu Škole i oglasnoj tabli.
Potpisan i overen tekst obaveštenja možete pogledati/preuizeti ovde.
Predlog Pravilnika o izmenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi možete pogledati/preuzeti ovde.
Predsednica Komisije: dr Matilda Lazić